Home / اخبار تکنولوژی / توییتر هم امکان ارسال استیکر را به خدمات خود اضافه کرد

توییتر هم امکان ارسال استیکر را به خدمات خود اضافه کرد

ارسال استیکر، یکی از سریعترین روش ها برای اظهار نظر و ابراز عقیده در پیام رسان ها است. حال توییتر هم به جرگه‌ی این ابزارها پیوسته و به کاربران خود اجازه میدهد استیکر را به پیامهایشان اضافه کنند.

به گزارش زومیت کاربران توییر می‌توانند در پیامهای خود از چند استیکر استفاده کرده و موارد دلخواهی که قصد دارند روی تصاویر خود اضافه کنند را برگزینند. امکان تغییر اندازه استیکر‌ها و نیز چرخاندن آن‌ها به منظور سفارشی‌سازی روی تصاویر وجود دارد.

اوایل سال جاری توییتر اعلام کرد قصد دارد شمارش هشتگ‌ها، تصاویر و ویدیوها را هنگام ارسال پست متوقف کرده و علاوه بر این محدودیت ۱۴۰ کاراکتری ارسال پست را هم از میان بردارد. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی درخواست داده بودند تا امکان استفاده از استیکرها در این سرویس فراهم شود. این قابلیت احتمالا می‌تواند باعث بهبود سرویس‌دهی توییتر شود.

سوال اینجاست که آیا با انجام این اقدام در وضعیت درآمدزایی توییتر هم تغییری ایجاد می‌شود؟ نباید فراموش کنیم که شبکه‌اجتماعی و پیام‌رسان معروف لاین هم اکنون پکیج‌های استیکر را با قیمت ۱ تا ۲ دلار به فروش می‌رساند و در هر سال ۲۷۰ میلیون‌ دلار از همین راه کسب درآمد می‌کند. از آنجا که توییتر یک شرکت عمومی است، پس می‌توان نحوه عملکرد آن را در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، مورد بررسی قرار داد تا میزان تاثیر اضافه شدن استیکرها به درآمدزایی این کمپانی مشخص شود. از آنجا که توییتر از شبکه‌های اجتماعی قدیمی و بزرگ است، بنابراین جای تعجب ندارد اگر بتواند رکوردهای فروش استیکر را هم بکشند.

منبع

مطلب پیشنهادی

رجیستری

مبارزه با عرضه و فروش گوشی‌های قاچاق از اول مهرماه

مهر نوشت: اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی از اجرای طرح مبارزه با عرضه و فروش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *